Beljakovinski sezamovi krekerji

Beljakovinski sezamovi krekerji

So super okusni za popoldansko malico. Odlični so kot  prigrizek ali namesto kruha z zelenjavnimi namazi, juhami ...

 POTREBUJEMO:

  • 100 g sezamovih semen (ali katerih drugih semen)

  • 100 g sezamove moke (ima velik delež beljakovin ali katere druge moke z večjim beljakovinskim deležem)

  • 2 žlici svetlega tahinija (sezamova pasta, lahko pa sezamovo pasto izpustimo)

  • 4 žice chia semen

  • ščepec soli

  • 1 dl vode

PRIPRAVA:

  1. Pečico segrejemo na 180º C.

  2. V posodi dobro pregnetemo vse sestavine, da dobimo nekoliko lepljivo testo (po potrebi dodamo še malo vode).

  3. Testo razvaljamo (najlažje je med dvema peki papirjema) na debelino približno ½ cm in ga na peki papirju razrežemo na kvadrate ali druge želene oblike.

  4. Krekerje pečemo približno 20-30 minut. Krekerji so odlični kot priloga ali z zelenjavnimi namazi, juhami ...

Dober tek.
Vse dobro in lepo!
x Duša

Recept sem za vas pripravila Duša Štefanec, avtorica knjige Temeljna načela prehranjevanja po TKM (tradicionalni kitajski medicini).

V knjigi najdete nasvete in znanje, kako s prehranjevanjem vzdržujemo:
  • optimalno počutje,
  • vitkost in
  • vitalnost. 

Ob naročilu knjige vam še zraven podarim spletna delavnica Dobro psihofizično počutje s TKM (tradicionalno kitajsko medicino).

Več TUKAJ: https://svojpotencial.si/trgovina/knjizica-temeljna-nacela-prehranjevanja-po-tkm/.

O MENI:

Popust- 50%
 Masaža  in samomasaža z ventuzami – spletni tečaj
80,00 €
40,00 €
Dodaj v košaricoPodrobnosti

Masaža in samomasaža z ventuzami – spletni tečaj

Odprava odvečnih kilogramov, celulita.
Spletni tečaj, ki vam razkrije vse skrivnosti in trike za najučinkovitejšo uporabo ventuz.
Le še za kratek čas po znižani ceni.

 Knjižica Temeljna načela prehranjevanja po TKM

Knjižica Temeljna načela prehranjevanja po TKM

prehranjevanje za vitkost in vitalnost
+ recepti

Komentarji