Bučni puding

Bučni puding

Sliši se zelo drzno ampak je tudi zelo okusno. Buča je super, ker jo lahko uporabimo v slani in sladki kombinaciji. Sploh, ko je mrzlo, imamo lahko tak puding za zajtrk in nas greje skozi dan. 

POTREBUJEMO:

  • približno ¼ hokaido buče (približno 150 g kuhane)
  • 80 g mandljev (obvezno jih prej namočimo za najmanj 8 ur, namesto mandljev lahko uporabimo katere druge oreščke)
  • 2 žlici prosene kaše (obvezno jo prej namočimo za najmanj 8 ur)
  • 1 dl riževega mleka ali katerega drugega rastlinskega mleka ali vode
  • 2 žlici javorjevega sirupa
  • 2 žlici kakava (po želji lahko dodamo več ali ga nadomestimo s fino mleto rožičevo moko)
  • za okrasitev lahko po vrhu dodamo kokosove kosmiče ...

PRIPRAVA:

Hokaido bučo kuhamo (približno 15 minut), da se zmehča in jo olupimo. Med tem časom dobro spasiramo namočene mandlje, proseno kašo, riževo mleko, javorjev sirup in kakov v homogeno kremo (če je zmes pregosta, dodamo po potrebi še riževega mleka, da se lažje pasira). 

Proseno kašo lahko tudi izpustimo. Jaz jo dodam, ker je odličen vir silicija in drugih mineralov ter vitaminov (v "pudingih" jo pogosto dodam kar namočeno (ne kuhano), ker se s kuhanjem količina bioaktivnih snovi zmanjša). Zmesi dodamo še kuhano hokaido bučo in vse še dodatno zblendamo.

Na vrhu lahko puding okrasimo s kokosovimi kosmiči ali po želji kako drugače.

Prijetno sladkanje.
Vse lepo!
x Duša

Ob nakupu e-knjižice Temeljna načela prehranjevanja po TKM (tradicionalni kitajski medicini) vam do vključno petka zraven še podarim e-knjižico Recepti za zajtrk, dopoldansko malico, kosilo, popoldansko malico in večerjo.

Več TUKAJ: https://svojpotencial.si/trgovina/temeljna-nacela-prehranjevanja-po-tkm/

 
 

O meni:
 
 

 
 


Komentarji