Čičerikini muffini z zelenjavo

Čičerikini muffini z zelenjavo

Čičerika me je osvojila že pred leti. Ker vsebuje veliko beljakovin in krepi ledvice, sem jo začela pogosteje vključevati na svoj jedilnik. Najprej sem jo dodajala le v solate in spasirala v namaz. Potem sem prišla na idejo in naredila čičerikine krekerje (še vedno so to moja najljubša malica za sabo, ker me nasitijo, dajo energijo in se po njih super počutim). Občasno, če sem v časovni stiski, pa si pripravim tudi čičerikine muffine.

POTREBUJEMO:

  • 2 srednje velika sladka kromirja
  • 100 g stročjega fižola
  • 300 g čičerikine moke
  • 4 žlice mandljeve moke (ali mletih mandljev)
  • 2 dl vode (po potrebi se še doda 0,5 dl vode oziroma nekoliko manj)
  • sol po okusu
  • ščepec kajenskega popra ali rdeče paprike
  • kokosovo olje

(namesto sladkega krompirja in storčjega fižola lahko izberemo katero drugo zelenjavo, naprimer: koralnček, kodrasti ohrovt ...)

PRIPRAVA:

Pečico segrejemo na 180º C.

Sladki krompir olupimo in operemo. Prav tako očistimo in operemo stročji fižol ter oboje narežemo na manjše koščke.

V večji posodi zmešamo čičerikino in mandljevo moko ter vodo. Dodamo koščke sladkega krompirja in fižola; solimo in začinimo ter vse dobro premešamo.

Model za muffine namažemo s kokosovim oljem in jih zapolnimo s pripravljeno maso.

Muffine pečemo 40 minut oziroma toliko časa, da nekoliko porjavijo. Ko so pečeni, jih damo iz modela in počakamo, da se ohladijo. Lahko jih imamo kot samostojen obrok (dopoldansko ali popoldansko malico) ali jih dodamo kot prilogo.

Dober tek.
Vse lepo in dobro!
x Duša

 Masaža  in samomasaža z ventuzami – spletni tečaj

Masaža in samomasaža z ventuzami – spletni tečaj

Odprava odvečnih kilogramov, celulita.
Spletni tečaj, ki vam razkrije vse skrivnosti in trike za najučinkovitejšo uporabo ventuz.
Po znižani ceni samo še 19. in 20.7.

 Knjižica Temeljna načela prehranjevanja po TKM

Knjižica Temeljna načela prehranjevanja po TKM

prehranjevanje za vitkost in vitalnost

Komentarji