Prehranjevanje za uravnavanje telesne teže

Spletni mesečni program je zasnovan na osebnem pristopu in specifičnih željah vsakega posameznika. Vsakemu udeležencu predhodno pošljem vprašalnik (o prehranskih navadah, telesnih aktivnostih, počutju …), da dobim predstavo, kaj se da v prehranjevanju izboljšati. Program temelji na dietetiki po TKM (tradicionalni kitajski medicini) in sodobni nutricionistiki ter vsebuje metode, orodja in ideje, ki so osredotočene na vzroke in odpravo le-teh.



MOJA ZGODBA:

Odpraviti presežek kilogramov, ki se je pri meni kopičil predvsem na predelu bokov in stegen, je bil moj izziv že od najstniških let.

Preučila in preizkusila sem različne načine prhranjevanja, rezultatov pa ni bilo od nikoder.

Še slabše. Vse večjemu nezadovoljstvu s telesno postavo, so se pridružile še zdravstvene težave (popolna porušitev hormonskega ravnovesja).

To je bila ključna točka v mojem življenju. Ker nisem imela več kaj izgubiti, sem se odločila za spremembo. Spustila sem omejujoča prepričanja, konstantno odrekanje ter razmišlanje, kaj lahko in kaj ne.

Danes sem za te "težave" hvaležna, ker so me pripeljale do prehranjevanja, ki mi ni omogočilo le, da sem zmanjšala telesno težo ampak tudi, da to vzdržujem že 8 let ter se hkrati dobro počutim. Odpravila sem maščobne obloge na predelih kjer mi prej nikakor ni uspelo.

Program sem oblikovala tako:

  • da boste spoznali in razumeli poti in načela, kako narediti učinkovite spremembe prehranjevanja,
  • da bodo spremembe postale način življenja,
  • da boste uravnali telesno težo in to vzdrževali.

 


  

PROGRAM OBSEGA 4 module:

(kjer vas bom korak za korakom vodila do rezultatov)

MODUL 1: PREHRANJEVANJE ZA RAVNOVESJE

  • vzroki izrazite fizične želje po sladkem, slanem, grenekem, kislem, pikantnem okusu (vzrok za neravnovesja okusov)
  • kako se kažejo presežki posameznega okusa
  • kako z uravnoteženim prehranjevanjem dosežemo ravnovesje (odpravimo hrepenenje po posameznem okusu)
  • teorija 5 okusov – 5 organov – 5 emocij
  • razkisanje telesa









MODUL 2: PREHRANJEVANJE ZA URAVNANJE TELESNE TEŽE

  • kako pravilno kombiniramo živila v obroku in tako optimiziramo našo prebavo ter telesu omogočimo boljšo absorpcijo vitaminov in mineralov
  • kako s prehranjevanjem podpremo prebavni sistem in črevesje
  • kako se prehranjujemo skladno z bioritmom (bioritemsko uro) ter tako uravnamo telesno težo
  • kako spremenimo odnos do hrane, ki nam omogoča vzdrževati želeno  telesno težo in dobro počutje 









MODUL 3: PREHRANSKE SPREMEMBE KOT NAČIN ŽIVLJENJA 

  • kako si organiziramo in planiramo obroke
  • motivacija in podpora pri uvajanju sprememb
  • orodja, ki nam pomagajo, da postanejo nove prehranske spremebe način življenja
  • priprava in ideje (z recepti) za zajtrk
  • priprava in ideje (z recepti) za dopoldansko malico
  • priprava in ideje (z recepti) za kosilo
  • priprava in ideje (z recepti) za popoldansko malico
  • priprava in ideje (z recepti) za večerjo






  



MODUL 4: METODE IN TEHNIKE, S KATERIMI SI LAHKO POMAGAMO SAMI

  • kako lahko pospešimo odpravo odvečnih maščob na rokah, trebuhu, stegnih in bokih
  • kako lahko pospešimo limfni pretok in prekrvavitev
  • kako lahko pospešimo razstruplanje (izločanje toksinov)
  • kako lahko z metodami spodbudimo delovanje prebave
  • kako pospešimo regeneracijo in stimuliramo tvorbo vezivnega tkiva ter čvrstost kože






MNENJA UDELEŽENK:

  

Osebno prilagojen 
PREHRANSKI NAČRT

Prehranski načrt obsega:

  • analizo vašega jedilnika, prehranskih navad in telesne aktivnosti
  • osebno prilagojen prehranski načrt
  • priporočila, kaj v prehranjevanju bi bilo smotrno spremeniti
  • prilagojene recepte






KAKO BO POTEKAL PROGRAM?

Vsi posnetki (za vsak modul) bodo naloženi v zaprti Facebook skupini (za vsaki modul 3-4 posnetki), kjer boste imeli dostop (časovno ali po dnevih ni omejeno in lahko sledite, ko vam ustreza) in kjer bom odgovarjala na vaša vprašanja. Pisno gradivo vam bom poslala na email.

PREHRANSKI NAČRT

Ob nakupu vam pošljem vprašalnik (o vaših prehranjevalnih navadah, telesni aktivnosti, počutju ...), da dobim predstavo, kaj se da v vaši prehrani izboljšati, oziroma kaj je tisto, kar povzroča problematike.

Na podlagi vprašalnika vam pripravim prehranski načrt, ter obrazložim kaj je priporočljivo v prehranjevanju spremeniti glede na želene rezultate ter tudi zakaj.

Prehranski načrt vsebuje tudi številne recepte (vsi recepti so brez mleka, glutena in dodanega belega sladkorja). 

DARILO:

  • e-knjižica Recepti za zajtrk, dopoldansko malico, kosilo, popoldansko malico in večerjo
  • spletna delavnica Dobro psiho-fizično počutje s TKM (tradicionalno kitajsko medicino) 






MNENJE in REZULTATI MOJCE (udeleženke programa):

O MENI:

    
  

MNENJA UDELEŽENK:

 
    

Mnenja