Temeljna načela prehranjevanja po TKM

Prehrana po TKM (tradicionalni kitajski medicini) temelji na ravnovesju okusov (kisel, grenek, sladek, pikanten in slan). Bolj kot ga s prehranjevanjem vzdržujemo, bolje se počutimo (tako fizično kot tudi psihično). Uravna se raven sladkorja v krvi, minejo napadi potrebe po sladkem, uredi se prebava, čez dan pa imamo več energije.Več o TKM si poglejte tukaj.










E-knjižico si ob nakupu naložite na vaš telefon, računalnik, tablico ...

MOJA ZGODBA:

Odpraviti presežek kilogramov, ki se je pri meni kopičil predvsem na predelu bokov in stegen, je bil moj izziv že od najstniških let.

Preučila in preizkusila sem različne načine prhranjevanja, rezultatov pa ni bilo od nikoder.

Še slabše. Vse večjemu nezadovoljstvu s telesno postavo, so se pridružile še zdravstvene težave (popolna porušitev hormonskega ravnovesja).

To je bila ključna točka v mojem življenju. Ker nisem imela več kaj izgubiti, sem se odločila za spremembo. Spustila sem omejujoča prepričanja, konstantno odrekanje ter razmišlanje, kaj lahko in kaj ne.

Danes sem za te "težave" hvaležna, ker so me pripeljale do prehranjevanja, ki mi ni omogočilo le, da sem zmanjšala telesno težo ampak tudi, da to vzdržujem že 8 let ter se hkrati dobro počutim. Odpravila sem maščobne obloge na predelih kjer mi prej nikakor ni uspelo.

E-knjižica Temeljna načela prehranjevanja po TKM

(tradicionalni kitajski medicini)


Zakaj je nastala?

Osnova za knjižico so delavnice, ki sem jih imela lansko poletje. Ker je bilo tako zanimanje in tako dober odziv, sem se odločila, da naredim še zapisano različico, da bo lahko v pomoč vsakomur.

Knjižica obsega:

  • osnove TKM (tradicionalne kitajske medicine)
  • osnove prehranjevanja po TKM
  • bioritem organov po TKM - čas maksimalnih energijskih vrednosti organov (bioritemska ura)
  • temeljna načela prehranjevanja po TKM
  • prehranjevanje, ki je skladno z bioritemsko uro
  • vzroki izrazite fizične želje po sladkem, slanem, grenekem, kislem, pikantnem okusu (vzrok za neravnovesja okusov)
  • kako z uravnoteženim prehranjevanjem dosežemo ravnovesje (odpravimo hrepenenje po posameznem okusu)
  • ustrezno kombiniranje živil za optimiziranje prebave in absorpcije
  • seznam živil, ki krepijo posamezne organe po TKM
  • opis masaže z ventuzami
  • predloge in recepte za zajtrk
  • predloge in recepte za dopoldansko malico
  • predloge in recepte za kosilo
  • predloge in recepte za popoldansko malico
  • predloge in recepte za večerjo
  • najpogostejša vprašanja in odgovore 
















V zadnjem poglavju najdete konkretne rešitve na naslednja vprašanja:

Kaj lahko naredimo, če nas po obroku »napade« želja po sladkem?

Kaj lahko naredimo, če smo siti, pa ne moremo nehati jesti?

Kaj lahko naredimo, če smo zelo lačni, preden gremo spat?

Kaj lahko naredimo, da pospešimo prebavo in odpravimo napihnjenost ter druge prebavne težave?

Kako lahko pospešimo razstrupljanje (izločanje toksinov)?

MNENJE in REZULTATI MOJCE (udeleženke programa):

Mnenja o delavnici:

MNENJA:

O MENI: 

Mnenja o delavnici:

Mnenja